W związku z wprowadzonymi obostrzeniami treningi nie mogą odbywać się w kontakcie bezpośrednim. Dlatego też, by utrzymać dobrą formę i mieć dobre samopoczucie zapraszam Was do innych aktywności.

  1. Treningi na żywo: zapraszam na wspólne treningi na żywo (liczony jako obecność treningowa) w następujących terminach:
    wtorek 30.03 g. 18.30
    wtorek 06.04 g. 18.30
    piątek 09.04 g. 18.30

    Pamiętajcie o odpowiednim ubiorze: koszulka treningowa Szkółki, piłka i woda do picia

  2. Rozpiska treningowa:a) rozgrzewka
    – trucht w miejscu – 2 minuty

    – stanie na jednej nodze, krążenia ramion w tył – 15 powtórzeń
    – stanie na jednej nodze, wymachy ramion w bok – 15 powtórzeń
    – skip A w miejscu – 20 sekund
    – skip C w miejscu – 20 sekund
    – „koła” 5 w każdą stronę
    – podskoki ubunóż – 20 sekund, podskoki ubunóż bokiem – 20 s, podskoki jednonóż prawa noga – 10 s, podskoki jednonóż lewa noga – 10 s
    – litera „T” – 20 powtórzeń
    –  5 ćwiczeń rozciągających dynamicznych

    b) część główna:
    – żonglerka prawa stopa: 5 minut
    – żonglerka lewa stopa: 5 minut
    – żonglerka prawa-lewa stopa: 5 minut
    – dżdżownica + pompka: 10 powtórzeń
    – zwód pojedynczy w miejscu- 15 razy lewa noga + 15 razy prawa noga (balans ciałem bez piłki)
    – zwód pojedynczy z piłką – 15 razy lewa noga + 15 razy prawa noga (balans ciałem z prowadzeniem piłki)
    – zwód podwójny w miejscu- 15 razy lewa noga + 15 razy prawa noga (balans ciałem bez piłki)
    – zwód podwójny z piłką – 15 razy lewa noga + 15 razy prawa noga (balans ciałem z prowadzeniem piłki)
    – stolik – 15 powtórzeń
    – żonglerka prawa-lewa stopa: 5 minut
    – 3 ulubione ball-mastery, każdy po 2 minuty
    – deska 30 sekundc) ćwiczenia rozciągające:
    5 ćwiczeń rozciągających

    Po zakończonej, wykonanej z pełnym zaangażowaniem rozpiski, wysyłasz do trenera smsa o treści: Serce zawsze zwycięskie (ksywka): np. SERCA ZAWSZE ZWYCIĘSKIE MUĆKA 🙂  Zachęcam Was do jej wykonywania w dni, kiedy nie spotykamy się podczas treningu na żywo.