Już nie możemy się doczekać wyjazdu na obóz z Waszymi synami. Dla nas będzie to czas wytężonej pracy i dbania o bezpieczeństwo, zdrowie i radość Waszych pociech. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by tak się stało. Do tego potrzebna jest również dobra współpraca z Państwem – rodzicami i opiekunami. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące wyjazdu:

Przedstawiamy listę rzeczy, o których nie powinniście zapomnieć :

UBIÓR :

• CZAPKA Z DASZKIEM
• KOSZULKI 
TRENINGOWE I MECZOWE SZKÓŁKI
• KOSZULKI 
TRENINGOWE POZOSTAŁE

• KOSZULKI NIETRENINGOWE

• SPODENKI TRENINGOWE

• SPODNIE I SPODENKI NIETRENINGOWE
• 
DRES

• BLUZA
• 
GETRY – kilka par
• BIELIZNA 
(skarpetki, majtki) – 9 sztuk
• KURTKI – kurtka przeciwdeszczowa,
• 
KĄPIELÓWKI – a wraz z nimi: ręcznik kąpielowy
• BUTY– 
korki, turfy lub halówki, klapki, adidasy

• PIŻAMA


ŚRODKI HIGIENICZNE :

• szczoteczka i pasta do zębów,
• mydło do mycia rąk żel pod prysznic 
lub szampon do włosów,
• ręczniki kąpielowe
• chusteczki higieniczne


AKCESORIA :
• aktualna legitymacja szkolna,

• Maseczki – 4 szt.

• Bidon

• Karty do gry, kieszonkowe gry

• zeszyt, długopis, kredki

• 2 książki do czytania !!!!!



LEKI: Ważne !!!

Jeżeli dziecko zażywa prosimy o przygotowanie rozpiski i podpisanie leków i przekazanie w dniu wyjazdu( zapakowane w worek)

W przypadku, gdy dziecko zażywa leki wówczas powinny być one przekazane organizatorowi na zbiórce z dokładną instrukcją ich podawania zawartą w karcie kwalifikacyjnej, by dzieci nie posiadały ze sobą żadnych medykamentów i nie leczyły się same. Zaznaczamy jednocześnie, że nad bezpieczeństwem i zdrowiem dzieci czuwa kadra, dlatego też nie należy się martwić o swoje pociechy. Będą w dobrych rękach!


KIESZONKOWEJeśli Państwo nie chcą, by dziecko samodzielnie trzymało kieszonkowe prosimy o przygotowanie koperty podpisanej nazwiskiem z zawartością rozmienionych pieniędzy. Kwota 70 zł jest wystarczająca. Nie ma potrzeby zabierania większej kwoty.

OŚWIADCZENIE:

Bardzo prosimy o wydrukowanie, podpisanie oraz przyniesienie na zbiórkę OŚWIADCZENIA (w załączniku).

Chłopcy przed wyjazdem będą mieli mierzoną temperaturę.(jeżeli temperatura będzie podwyższona tzn 37.5 i wyżej dziecko nie zostanie zakwalifikowane na wyjazd – oczywiście zakładamy że takich problemów nie będziemy mieć 😊)

TELEFONY:

Bardzo prosimy o unikanie późno wieczornych rozmów, by nie roztkliwić ich przed snem kiedy brakuje obok mamy i taty. Najdogodniejsza pora na kontakt tel. z dzieckiem to 14.00 -15.00 kiedy uczestnicy są po obiedzie. Pozostały czas jest dość mocno wypełniony zajęciami prosimy nie martwić się, że pociecha nie odbierze telefonu.

Chłopcy z II turnusu nie mogą zabierać telefonów. Jest możliwy kontakt z trenerem i opiekunami 🙂

Zachęcamy do tego, aby podczas obozu zrezygnować z używania tabletów, laptopów i innych gadżetów elektronicznych. Plan obozu jest bardzo intensywny i obozowicze nie mają zbyt wiele czasu by korzystać z zabranych ze sobą sprzętów. Dodatkowo wszelkie przedmioty użytkowane w grupie dzieci narażone są na zniszczenie.(za co nie odpowiadamy jako organizator). Proszę także sprawdzić czy dziecko nie zabiera 2 aparatów telefonicznych. ( 1 egzemplarz oddaje, a z 2 korzysta- chcemy tego uniknąć).

Informujemy jednocześnie, że nie ponosimy odpowiedzialności za zgubiony lub zniszczony sprzęt/przedmioty uczestników, dlatego sugerujemy by wartościowe rzeczy pozostawić w domu.

 

Informacje techniczne !!!!

I TURNUS

Wyjazd: 14 sierpnia (sobota) zbiórka 11.00 parking przy Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Borku Fałęckim ul. Zakopiańska 86, wyjazd 11.30

Powrót dnia 21 sierpnia (sobota) około godziny 13:00 parking przy Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Borku Fałęckim ul. Zakopiańska 86

(Jeżeli jakieś dziecko zostaje odebrane wcześniej proszę o zgłoszenie tego faktu w dniu wyjazdu.)

Miejsce wyjazdu i przyjazdu parking przy Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Borku Fałęckim ul. Zakopiańska 86 ( w razie zmian będą informacje na bieżąco)

W razie pytań proszę dzwonić: Piwowarczyk Bartłomiej 604-539-841

II TURNUS

Wyjazd: 21 sierpnia (sobota) zbiórka 08.00 parking przy Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Borku Fałęckim ul. Zakopiańska 86, wyjazd 08.30.

Powrót dnia 28 sierpnia (sobota) około godziny 11:00 parking przy Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Borku Fałęckim ul. Zakopiańska 86

(Jeżeli jakieś dziecko zostaje odebrane wcześniej proszę o zgłoszenie tego faktu w dniu wyjazdu.)

Miejsce wyjazdu i przyjazdu parking przy Parafii Matki Boskiej Zwycięskiej w Borku Fałęckim ul. Zakopiańska 86 ( w razie zmian będą informacje na bieżąco)

W razie pytań proszę dzwonić: Piwowarczyk Bartłomiej 604-539-841